1/9/13

X Pujada a la Font Freda

Hui nova carrera del Circuit de la Vall d'Albaida. La X Pujada a la Font Freda a Atzeneta. Aquesta es una carrera a la que li tenia ganes, el 2012 no la vaig córrer per la lesió i el 2011, també amb la lesió vaig quedar defraudat. Aquell any anava bé mentre pujava i a l'hora de baixar el mal de peu no em deixava córrer i vaig baixar caminant.
Aquest es el recorregut.










Hui ha sigut una altra història. Després d'uns bons estiraments comence a escalfar molt suaument. De sobte em trobe a molta gent de l'Olleria, no creia que em trobaria amb tanta gent degut a que ahir va ser l'entrada de moros i cristians.
Es dona l'eixida, estic per la meitat cap arrere.... massa arrere. després d'una breu volta pel poble comencem a pujar i de seguida em done conter que estic molt arrere perquè hi ha gent que va caminant i això m'obliga a mi a caminar també. Així que intente anar avançant a gent que va caminant per a que no em moleste. Hi ha molta gent i vaig per dalt de 6, en principi tampoc està tan malament.

Passem el primer avituallament i sempre que ve un xicotet pla puge el ritme. Continuem pujant i després d'una baixadeta tornem a pujar. Arribem al Corral de Diego i el km 7... es el moment de començar a apretar. Al poc arribem a la creu i ara ja es tot cap abaix, ja no valen les excuses.... A MORT!!!!

Vaig baixant i avançant a molta gent, m'avança un i em pose darrere d'ell, ens avança un altre i em pose darrere d'ell. Continuem avançant a molta gent fins que arribem a meta just quan començava a notar uns símptomes de rampa.
El quilòmetre 8 es on s'acava la pujada i comença la baixada, el km 9 ja de baixada m'ha eixit a 3'53, el 10 a 3'49, l'11 a 3'40 i el 12 i últim a 3'39. He entrat a meta amb un temps de 59'32. He aconseguit baixar de l'hora que jo volia i ademés millorar la meua millor marca que era l'objectiu encobert.
El perfil de la prova.

Per tant després del mal sabor de boca que em va deixar la carrera l'ultima vegada que la vaig fer, hui ha sigut tot el contrari. Després ens han donat una motxilla de xiqueta, una samarreta amb varis regals mes ademés de meló d'alger, ciriuelos, aigua i beguda isotònica. Molt bé l'organització.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada