4/9/13

Creu Romaguera

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, ademés estava molt ben acompanyat, ha vingut Pep, tot un Campió!!!
Mentre estava esperant-lo, he notat com si m'apagaren un cigarret a la cuixa, una avespa m'ha picat.... LAMOLTFILLADEPUTA!!!! Menys mal que no s'ha inflat, només un xicotet formigeig.
Passem per Caputxins i després de fer unes baixadetes arribem baix de El Salido i anem al Mirador de l'Embassament de Bellús.

Continuem la ruta i per l'Assagador del Corral Vell que es la "circumval·lació" de Benigànim arribem al Camí Vell de València. Es desviem pel Camí de La Solana i comença la pujada fins arribar a l'entrada de l'ermita.

Com està tancada no es pot entrar i comencem a pujar fins a la creu.

Després de disfrutar de les vistes comença la baixada, a Pep només el veia quan parava a esperar-me. Una molt bona baixada. Primer molt tècnica, després ratonera però rapida i després d'una breu remuntada es torna a baixar per una zona molt pedregosa nyam nyam menja pedres.
Una vegada al costat de la via del tren, baixem un poc mes fins arribar al riu i just per davant de les comportes de l'embassament tornem a pujar fins la carretera.
Entrem a Bellús per a reposar aigua i pel Salido cap amunt fins arribar a l'Assagador de Bellús que ens porta al poble per Caputxins.
No em arribat a fer ni 35 km però cundidors, tant en pujades com en baixades. El vídeo de la baixada i perfil de la ruta.