30/6/13

Bocairent - Platja Dénia

Hui teníem a Bocairent una de les "rutes reines" organitzades pel Club Ciclista Bocairent. L'eixida a la Platja de Dénia.
A les 7'00 del matí comencem a arribar a la casella per a realitzar el pagament. 30€ per als membres del club i 35 per als altres.

A les 7'30 en punt comencem a eixir per l'antiga via del tren Xixarra cap a Alfafara, Agres i Muro.

Després ens encaminem pel Camí de la Via cap a Gaianes i pel Camí del Barranc del Port cap a Beniarrés on ja passem pel primer túnel.

Continuem per la Via Verda del Serpis parant a l'Estació de Lorxa per a reagrupar-nos i fer-nos una foto de grup.
Continuem pel tram mes bonic del recorregut, el que va pel costat del riu fins arribar a la cantera, pareix que hi ha un poc de "pique" pujant.

Ens tornem a reagrupar i baixem cap a la Font de la Reprimala i en pocs minuts arribem a Vilallonga i anem al bar a esmorzar.

Els entrepans ja els teníem preparats i cadascú ha agarrat el que mes li ha apanyat.

Passem per poblets com Potries, Beniflà, Rafelcofer i Oliva.

Continuem pel Camí de les Bruixes fins arribar a Oliva Nova, on parem per a reagrupar-nos i prendre un refresc. La calor ja comença a apretar i el ritme es alt, crec que mes que l'any passat.
Després del descans reprenem la marxa cap a Les Deveses i pel Camí d'Oliva a Dénia creuem el Riu Girona i arribem a uns poblets com Setla i Mirarrosa on agafem una altra Via Verda que ens porta a les platges. Anem a la Platja de les Bovetes on es troba el Restaurant Bona Platja que es on dinem.

Després de carregar unes quantes bicis al camió que ens havia portat les motxilles, es canviem i anem a pegar-nos una capbussada. QUE FRESCA QUE ESTAVA L'AIGUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estem a primerissima linea de platja.

després d'unes cerveses comencem a sentar-nos per a dinar.

Primer ens trauen uns plats d'entrants.....

Després ens trauen les paelles..... la primera no he tingut temps de fer-li la foto.... la segona Arrós Negre.

I la tercera Arrós a Banda.

i després un plat per a cadascú amb les tres.

No hi ha cap dubte que hem recuperat bé les forces gastades. Després d'una bona sobretaula i una mini passejada arriba el bus per a tornar. Carreguem les bicis que faltaven i aprofitem l'horeta llarga de viatge per a pegar una becadeta fins arribar a Bocairent quasi a les 20'00 hores.

L'any passat em va agradar molt aquesta ruta amb la fenomenal organització del club, enguany també. Així que l'any que ve tampoc falte. Bona ruta amb bon esmorzar, avituallament, banyet a la platja, dinarot i tornada amb bus. PERFECTE!!!!!!! UN 10 L'ORGANITZACIÓ!!! Només hi ha que vorer el vídeo.

Enguany si que puc posar el perfil de la ruta, l'any passat tenia trencat el GPS. Sense dubte es una bona "Topabajo"